Szobafoglalás
Logo
en hu de
kep

ÁSZF

ÁSZF
Érvényes: 2019. május 29-től, módosítva: 2025. szeptember 1.
 
Az Általános Szerződési Feltételek hatálya az Kristály Hotel Kft szállodájának szolgáltatásaira terjed ki, melyben Szolgáltató: Hotel Kristály Kft, szolgáltatás helyszíne: 8400 Ajka, Korányi F. u. 20, Kristály Hotel, Vendég pedig a szálloda szolgáltatásait igénybe vevő természetes vagy jogi személy.
 
1) A SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
Cím: Kristály Hotel Kft
Székhely: 8400 Ajka Korányi F. u. 20.
Levélcím: 8400 Ajka Korányi F. u. 20.
Telefon: +36306071661
E-mail: recepcio@kristalyhotelajka.hu
Internet: www.kristalyhotelajka.hu
 
 
2) A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉNEK MÓDJA ÉS FELTÉTELEI:
a) A szolgáltatás megrendelése:
A megrendelést minden esetben írásban kell megküldeni a szállodának. A szálloda elérhetőségei a www.kristalyhotelajka.hu honlapon találhatóak.

Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem minősül szerződésnek.

A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.

A megrendelésnek tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, az érkezés és távozás pontos időpontját, a szobatípust, valamint a szolgáltatások pontos megnevezését.
A Szolgáltató minden megrendelést írásban igazol vissza.

A szállodai szobák minden esetben a szállodai alapcsomag tartalmával megegyező tartalmú szolgáltatásokkal rendelhetők meg, melyek:

Szállodai alapcsomag tartalma:
•    szállás a választott és lefoglalt szobatípusban
•    svédasztalos büféreggeli, vagy 10 fő vendéglétszám alatt tányérszervízes reggeli hideg és meleg fogásokkal
•    Wellness részleg korlátlan használata: finn szauna, stollen szauna, infraszauna, gőzkabin, merülőmedence, élménymedence, pezsgőfürdő 
•    fürdőköpeny bekészítés a szobában vagy kiadás a recepción
•    ingyenes vezeték nélküli internet-hozzáférés a szálloda egész területén (Wi-Fi)

b) Az ajánlatok érvényessége:
A Kristály Hotel Kft ajánlatai csak korlátozott mennyiségű szobakapacitással állnak a Vendégek rendelkezésére, az ajánlatadás opciós foglalásra nem jogosít. A Szolgáltató fenntartja az árváltoztatás jogát. 

c) A szolgáltatás lemondása:
A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa megrendelt szolgáltatások esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően, írásban tájékoztatja a szállodát. 

Egyéni megrendelések esetén kötbérmentes lemondásra – amennyiben a vendéggel megkötött egyedi megállapodás másként nem rendelkezik – az érkezést megelőzően hét nappal van lehetőség.

Amennyiben a Vendég nem érkezik meg, illetve rendelését nem mondja le a megfelelő határidőig, Szolgáltató kötbérre jogosult. A kötbér mértéke a megrendelt szolgáltatás díjának 50%-a.
Csoportos megrendelés esetén egyedi üzletkötéskor kerül sor a lemondási feltételek rögzítésére.

3) A SZÁLLODÁBA ÉRKEZÉS-TÁVOZÁS

A szállodai szobát az érkezés napján 14:00 órától lehet elfoglalni, és a hazautazás napján 10:00 óráig kell elhagyni. Késői kijelentkezésre és korai bejelentkezésre a szabad szobakapacitás erejéig, a recepcióval történő egyeztetéssel van mód, felár ellenében. 

Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató jogosult a Szerződésben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.

A szállás-szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendégek személyazonosságukat a törvényes előírásoknak megfelelően, a szoba elfoglalása előtt igazolják. A szállodában bejelentés nélkül senki sem lakhat.


A Szolgáltató jogosult a szállás szolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha: 
- a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt; 
- a Vendég a szobáját a bejelentkezéskor a távozás napjaként feltüntetett napon 10.00 óráig nem üríti ki és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá; 
- a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít; 
- a Vendég fertőző betegségben szenved; 
- a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott előlegfizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig.
 
4) FIZETÉSI FELTÉTELEK
A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető átutalással, illetve a helyszínen készpénzzel, bankkártyával, valamint a hatályos jogszabályoknak megfelelően – Széchenyi Pihenőkártyával (SZÉP kártya).

A Kristály Hotel Kft. fenntartja a jogot, hogy a vendég által megrendelt szállodai szolgáltatás igénybevétele előtt, de legkésőbb a vendég érkezésekor a szálloda fizetési garanciát kérjen. A fizetési garancia lehet a vendég bankkártyájával történő előterhelés, illetve a megrendelt szolgáltatás helyszínen történő kiegyenlítése érkezéskor készpénzzel vagy a szálloda által elfogadott készpénz helyettesítőkkel, továbbá a szolgáltatás igénybevételének megkezdése előtt a megrendelt szolgáltatás értékével egyező összegű banki átutalás a szálloda bankszámlájára.

SZÉP kártyával történő fizetés esetén a jogos kártyahasználat érdekében a szálloda kérheti a megrendelt szolgáltatások előre történő fizetését, és a Vendég személyazonosításra alkalmas közokiratát (személyi igazolvány, vezetői engedély vagy útlevél bemutatása). A Vendég köteles az azonosítási felkérésnek eleget tenni. Ha az azonosítás bármely, a szállodán kívülálló okból nem valósul meg, a szálloda megtagadhatja a SZÉP kártyával történő fizetés elfogadását.
Átutalás esetén - amennyiben a szállodával másként nem rendelkezik - a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Vendég köteles az érkezés előtt a szálloda bankszámláján jóváírni.
 
5) ÁRAINK
A Szolgáltató által kiadott árak minden esetben tartalmazzák a nyomtatás időpontjában érvényes, törvényben meghatározott ÁFA-t és szervízdíjat.

Az árak - a 4/2009 (I.30) NFGM-SZMM együttes rendelet 6. §-a alapján - a szolgáltatás nyújtásának helyén, jogszabálynak megfelelő módon kerülnek feltüntetésre. A Vendég a szolgáltatás díjáról a szálloda recepcióján is megfelelő tájékoztatást kaphat a szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt.

Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja.

Az aktuálisan érvényesítésre kerülő árakat a szálloda a megrendelés visszaigazolásában közli.
A szálloda árainak aktuális alakulásáról tájékoztató az Kristály Hotel Kft honlapján (www.kristalyhotelajka.hu ) található.

Szolgáltató és a Vendég megállapodnak, hogy a nyújtott szolgáltatás teljesítési időpontjának (Áfa tv. 55. § (1) bekezdés) a vendég által utolsóként, tényállásszerűen igénybe vett szolgáltatás napját tekintik.
 
6) EGYEDI SZOLGÁLTATÁSOK
a) Étkezési ellátás:
Az érkezés napján vacsorától és az elutazás napig reggeli igényelhető félpanziós ellátás keretén belül, a szállodával történő előzetes egyeztetést követően

b) Programok:
A programajánlatokról, azok aktuális árairól a szálloda a szállás lefoglalásakor, illetve a Vendég ott tartózkodása alatt ad felvilágosítást. A Kristály Hotel Kft egyes programjai csak meghatározott minimum létszám esetén indulnak.

c) Háziállatok
Szolgáltató felár ellenében fogad háziállatokat, melynek aktuális díjáról a recepció ad felvilágosítást. A Vendég felelősséggel tartozik az általa hozott háziállat által okozott mindennemű károkozásért. 
 
7) REKLAMÁCIÓ
A szállodai szolgáltatás ideje alatt felmerülő esetleges panaszok esetén a Vendég az elutazás időpontjáig a szálloda recepcióján, írásban élhet kifogással.
A szálloda a panaszokat három napon belül köteles kivizsgálni, illetve azokra érdemben, írásban, 30 napon belül válaszolni köteles. 
 
 

8) A VENDÉG KÖTELESSÉGEI

A megállapodás szerinti díj megfizetése: a visszaigazolásban rögzített határidőig, vagy a szállásszolgáltatási szerződés befejeződésekor esedékes. 
A Vendégnek ki kell kérni a Szolgáltató hozzájárulását, amennyiben bármi olyan elektromos készüléket szeretne üzembe helyezni a szálloda területén, amely nem tartozik a megszokott utazási kellékek közé, használata gőzt vagy füstöt okozna. 
A szemetet a szálloda területén, illetve a szobákban elhelyezett szemétgyűjtő edényekbe kérjük kidobni. 
Berendezési tárgyakat és textíliákat a szállodából kivinni tilos! Gondatlanságból vagy szándékosan okozott kárt a szálloda az okozóval megtérítteti. 
A szálloda területén lévő eszközöket, berendezéseket a Vendég kizárólag saját felelősségére, használhatja, a kifüggesztett használati/kezelési útmutatókban leírtak kötelező érvényű betartása mellett.
A nemdohányzók védelméről szóló 1999. Évi XLII. Törvény végrehajtása értelmében 2012. Január 1- től a szálloda nemdohányzó létesítmény. Ennek értelmében a szálloda szobáiban, éttermében, közösségi területein a magyar jogszabályok értelmében dohányozni a dohányzásra kijelölt helyen kívül tilos! 

A Vendég (ideértve a szállodában tartózkodó Vendéghez érkező látogatókat és a Vendéggel együtt utazó személyeket is) köteles a szálloda épületét és annak közvetlen környezetét rendeltetés szerint és a többi vendég zavarása nélkül használni. 

Elutazáskor a Vendég köteles a szobakártyákat a recepción leadni. Ennek elmulasztása, illetve a kártya elvesztése vagy megsemmisülése esetén a Szolgáltató jogosult az adott kártya után kártérítési díjat felszámítani. 
A Vendég mindazon károkért felelős, melyeket a Szolgáltató a Vendég vagy kísérője, továbbá az ő felelőssége alá tartozó személyek hibájából elszenved. A Vendég felelősséggel tartozik az általa okozott kárt a Szolgáltatónak megfizetni (pl. extra takarítás: minimum bruttó 15 000 Ft ártól, a helyzet súlyosságától függően).

A szállodai szobában gyúlékony, robbanásveszélyes anyagot tárolni tilos. Tűz esetén a recepciót kérjük haladéktalanul értesíteni és a szobákat, valamit a szálloda területét a kifüggesztett menekülési útvonalak alapján elhagyni. 

9) KÁRTÉRÍTÉS
A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában, és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez szükséges.

A szálloda a vendégek részére minden szobában zárható széfet biztosít. A szálloda nem vállal felelősséget a vendégek által a széfen kívül a szobában vagy a szálloda közösségi tereiben hagyott tárgyakért. 
A szálloda a talált tárgyakat 30 napig őrzi, a vendég kérésére és költségére azokat visszajuttatja tulajdonosukhoz. 

A szálloda nem vállal felelősséget a szálloda parkolójában parkoló autók épségéért és a bennük hagyott értéktárgyakért. Kérjük vendégeinket, hogy értékeiket a szállodai szoba széfjében helyezzék el. 

A szálloda wellness részlegét csak saját felelősségre látogathatják vendégeink, az esetleges balesetek miatt a szállodát nem terheli felelősség. 

Kérjük vendégeinket, hogy a helyszínen jelezzék panaszukat, hogy kollégáink mielőbb rögzíthessék azt és segíteni tudjanak. Utólagos reklamációnak sajnos nem tudunk helyt adni. 

Szolgáltatónak jogában áll a szálloda egyes részeit lekeríteni és oda a belépést a Vendégnek megtagadni. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért vagy személyi sérülésért a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli. 

Készpénz, nemesfém, értékpapír, értéktárgyak illetve bankkártyák vonatkozásában a Szolgáltatót kizárólag akkor terheli felelősség, ha a fentieket kifejezetten megőrzésre átvette, arról átvételi elismervény készült, melyet mindkét fél hitelt érdemlően aláírt és elfogadott. A bizonyítás terhe ebben az esetben a Vendéget terheli.

10) TITOKTARTÁS

A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése során köteles a személyes adatok védelméről gondoskodni.


A Vendég kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat megismerte, azokat tudomásul vette.

Szobafoglalás

Foglaljon közvetlenül weboldalunkon a legkiválóbb ajánlatokért az alábbi gombra kattintva!

Rendezvény ajánlatkérés

Név
Telefonszám
E-mail cím
Vendégek száma
Dátum
Időpont
Megjegyzés

Legfrissebb cikkek

Négycsillagos wellness és konferencia hotel a Balaton északi partján, Bakony lábánál, a Balaton-felvidék kincseinek ölelésében. Kiváló programlehetőségek, nyugalom és kikapcsolódás, tökéletes feltöltődés egész évben.

 

NTAK regisztrációs szám: SZ19000976